Conocer mejor Quito

March 2, 2023 in Ecuador ⋅ 🌧 15 °C

De Donstig started normal mit Zmorge und Schuel. Bis am Mittag wüssemer vo ganz viele unregelmässige Verbe, wie dass konjugiert werded. Jetz müemer nume no lerne, was si all uf Dütsch heissed. Wird wohl es Problem vom Wuchenend werde... Nach de Schuel chochemer ide Schuel "Loco Quiteño", e ecuadorianischi Spezialität wo meh oder weniger e Härdöpfelsuppe mit Frischchäs und Avocado isch. Nachher hani mit de Reiseverantwortliche vode Schuel abgmacht. Mir reded meh als e Stund - uf Spanisch - über möglichi Usflüg in Amazonas, möglichi Usflugsziel und Reiseroute nachem Amazonas und über d'Galapagosinsle. Sind vieli hilfriichi Infos, jetz liits a mir zum mi für eini vode Lodges im Amazonas entscheide. Na isch de Namittag jung, so dasi mi uf mache zum ide Altstadt d'Iglesia de El Sagrario aluege. Für mich isch die vom 16. bis 17. Jahrhundert bauti Chile fast bitz zu goldig aber trotzdem schön. Gegenüber gits namel e Chile wo na viel goldiger söll si, die bsuechi denn es anders Mal. Es bitz störend isch de Lärm vode touristische Strass vorem Iigang... Ufem Heiweg liit denn schliesslich au no d'Basilica del Voto Nacional woni scho sitem erste Tag wett besichtige. Si ragt mit ihrne drü Türm ufeme Hügel über d'Stadt. Die Basilika isch no sehr jung, si isch vo 1883 bis 1924 im neugothische Stil baut worde. Sowohl d'Basilika selber wie au d'Ussicht uf de Türm isch sehr beidruckend und schön. Absturzsicherig wird in Ecuador übrigens ned ganz glich grossgschribe wie ide Schwiiz... De Weg uf de zentral Turm füehrt über e Stege, wo ned für all so eifach überwindbar isch. Es lohnt sich aber! Faszinierend sind di verschidenste Ziite ade Türm. Korrekt isch keini devo ^^

Und au am Fritig derfemer üs mit neue unregelmässige Verbe beschäftige. Jetz sötteds aber alli si. Sind au nur öppe 150 woni no ned kenne... Am Namittag machi mi uf zum Parque Itchimbia, wo überraschenderwis ufeme Hügel liit. D'Gässli woni det here verwütsche würked zum Teil bitz verlasse, ned so das womer sett neh als Tourist aber janu... Dobe acho triffi en bluemeriiche und sehr ruhige Platz a. Do gfallts mer namel es bitz besser als im La Carolina. Schliessli findi dur Zuefall e verlassni Ussichtsplatform woni würkli mini Rueh chan gnüsse. Ufem Zruggweg flattered bimene Bächli sogar en Kolibri ume - min erste in freier Wildbahn 😍 Woni wett es Foti mache, merki, dass d'Kamera spinnt. Neustarte hilft ned und Google seit, i söll mi bimene Händler melde. Also gangi anstatt hei id Neustadt zum offizielle Sony-Händler. Das mitem umecho in Quito isch immerna schwierig. Es hät viel Büs, aber wele dasi mues neh ischmer es Rätsel. Also entscheidi mir wider für dä woni sicher weiss daser einigermasse id Nöchi fahrt. Denn sinds nume no 15 min zum laufe. Dummerwiis seit de Händer, dass si mir ned chönd helfe und schicked mi zumene Mech. Wo natürli 2 km i di ander Richtig isch. Also Abmarsch. Dete acho wird mer gseit, dases es Problem isch wo si 48 Stund bruched zums löse. Schad, ich hett d'Kamera eigentli am Wuchened brucht aber naja, wird au ohni klappe. Hoffe eifach, dasi si komplett funktionierend wider überchume am Mäntig... Nach dere einigermasse nerveuftribende Aktion gohts hei go esse, lerne und packe für de Wuchenendusflug.

So langsam aber sicher hani mi sogar ad Grossstadt gwöhnt und weiss einigermasse, wieni klar chume und wies allgemein so funktioniert. Usser d'Büs natürlich 🤦🏻‍♀️ Und au s'Rede mit de Gastmuetter wird immer eifacher - do wirdi für s'Vocci büffle belohnt 💪😁