Mindo día dos

March 5, 2023 in Ecuador ⋅ 🌧 20 °C

De zweit Tag fangt miteme "normale" europäische Zmorge bi bester Ussicht begleited vom einte oder andere Kolibri a :)
    Nachher stoht de Bsuech vode "Marioposas de Mindo" a, de Schmetterlingufzuchtstation. Ganz schön schöön mit so vielne verschidene Schmetterling uf wenig Platz. Und mit bitz zeukle höckled denn au de eint oder ander Mal uf di eige Hand 🤭
    Direkt nebeddra startemer de Adrenalinteil vo hüt: s'Riverrafte. Im immerna füechte Badzüg vo gester (isch halt Regewald, do tröchned ohni de Föhn grundsätzlich nüt...) und mitere Rettigsveste höcklemer uf eusi Reife und los gohts. Es isch zimli sehr chalt aber macht genau so viel Spass und d'Ussicht vom Fluss us uf de Regewald isch fantastisch! Öppe so gfühlt bi jedem Wackle vom Boot hani Angst, dasmer öpper verlüred aber es chömed all heil dune a 💪
    Nach dem Abentür chömer im Hoster dusche, Zmittag esse und namel bitz chille und durs Dorf spaziere bevors scho Abschied näh heisst. Zwüscheddure hani immer mal wider es bitz Ziit gha zum um s'Hostel ume Kolibris beobachte. Muy bonita 😍
    Mitem öffentliche Bus nehmemer die 1'600 Höhemeter zrugg uf Quito in Agriff und erreicheds 2 Stund spöter au heil. Muesi nume na de richtig Bus zu mir hei finde... De richtig Perron hani bald gfunde aber wo 20 min spöter immerna kein Bus ume isch, entscheidi mi für e anderi Linie wo au sött funktioniere und öppe so all 4 min en Bus chunnt. Im Bus fanged irgendwie irgendwelchi Lüt a rede mit mir. Isch das guet oder schlecht? Ich weisses bis am Schluss ned. Mini Gastmuetter meint aber us mine Erzählige, dases wohl Lüt vom Typ guetmüetig gsi sind aber dasi glich immer söll ufpasse - ich weiss 😉
    Nachher sind wider Husufgabe und Vocci lerne agseit. Fertig sind die Churzferie ide Ferie 😅