• Day 4

Tirsdag d. 30.3

March 30, 2021 in Denmark ⋅ 🌙 8 °C

Et par knallertrødder, havde taget ophold foran vires værelse om natten. Det gør ikke noget, sagde de til hinanden. Der er kun nogen her om sommeren.
    Solen skinnede pragtfuldt fra morgenstunden, og vores første stop var Thisted. Hyggelig by som ligger fint ved Limfjorden.
    Næste stop var Hanstholm Havn. Det den største konsumhavn i europa (hvad det så end betyder). Vi skal selvfølgelig have et stjerneskud fra en af fiskebutikkerne. Det smagte fantastisk, men det var altså lidt bøvlet at spise det i bilen - med plastikbestik. Forbandede coronavirus altså...
    Vi så fyrtårnet, inden vi satte kurs mod Klitmøller. Vejen mellem disse byer er altså noget helt særligt. Klitter på begge sider af vejen, gør det til et smukt syn.
    Klitmøller var blæsende og hipt. Man kan sagtens forestille sig, at der virkelig er gang i byen i surf-sæsonen. Vi gik en tur langs stranden og klitterne, og så nogler tyske bunkers fra 2. verdenskrig.
    Dagens udflugt endte i Thyborøn, hvor vi havde booket et hotel.