A 16-day adventure by Floor Krausen & Joey van Rooijen

Here we go!

April 4 in Curacao ⋅ 🌙 25 °C

De allerlaatste dag van onze reis naar Curaçao! Weinig gedaan deze dag, dan inpakken en bij het zwembad hangen! Moed verzamelen om 10 uur in het vliegtuig te zitten!

Laatste volle dag!!

April 3 in Curacao ⋅ ⛅ 27 °C

De dag begonnen met een dubbel deluxe ontbijt! Na dit ontbijt hadden we geen lunch meer nodig! Op de tray staan alle gerechten voor ontbijt op de kaart! Wij hadden ook een gezellig groene gast bij de tafel!
    In de middag naar een kitesurf plek gegaan, het doel van vandaag was om te proberen samen op de kite te staan! Na drie keer terug in het water gevallen en met mijn komt over de vloer geschaafd te zijn, gaf ik dat op, ook al was het toch wel leuk!

Ik de avond hebben we een corona test moeten doen voor de terugweg! Allemaal negatief :D

No name!

April 1 in Curacao ⋅ ⛅ 26 °C

Er is verder niks interessants aan op het strand liggen, boeken lezen en cocktails drinken, maaaaar het is wel heel lekker!

Tijdens het avond eten nog een dinnerconcert gehad van een violist, love it! 😍

Als je je nou afvraagt wat er mis is met de kwaliteit van mijn camera... Tjaa die is gesneuveld tijdens deze trip!

Day 2 of resort heaven!

March 31 in Curacao ⋅ ⛅ 28 °C

Joey moest ook zijn vriendje bij het thuisfront even op de hoogte stellen van zijn avonturen met een video! Conclusie: hij heeft zijn hele voeten opengehaald met Kitesurfen. De bovenkant van zijn voeten waren nog niet erg genoeg, nu ook de onderkant! En dit alles terwijl ik lekker op het strand lag :DRead more

Moving day! Yaaayyy!!

March 30 in Curacao ⋅ ⛅ 27 °C

De dag begonnen met wat koppelyoga oefeningen (lijkt een beetje op geit yoga, maar dan met vriendinnetje)

Om 16 uur konden we terecht bij beach house appartementen! Die hebben een privé strand waar je cocktails en eten kunt krijgen! Ook zijn er minstens twee restaurants en dat terwijl de rest van Curaçao helemaal dicht is 😱
    Heerlijk genoten aan het strand en daarna lekker gesmikkeld!

Henk van Rooijen

Niceee meiss ❤️👌😎