• Day 5

Ragusa & Modica

February 27, 2023 in Italy ⋅ ⛅ 12 °C

Včeraj zvečer prispeva v Raguso, ampak prihod po cesti v Raguso je res fantastičen, tako da sem ustavil sredi ceste, da sem lahko naredil fotografijo na stari del mesta, ki leži na vrhu hriba. Tokrat sva si privoščila hotel, ki je bil ugoden in lociran med revnim in bogatim predelom, v dolini s pogledom na revnejši del, kateri pa sigurno ni bil "reven". Nočna slika, ki sva jo prilepila odkriva igro oranžnih svetilk in peščene barve stavb in izgleda fascinantno. Prav pred predstavljava si pitje šampanjca na malem balkonu s pogledom na te stavbe. Sam hotel je odet v rdečo barvo, ki neverjetno izstopa med pastelnimi barvami ostalih stavb, znotraj pa odkriva kamnite stene in zajtrk pod velbom. Umivanje zob s takšnim pogledom, kaj pravite na to 😃?
    Med iskanjem informacij o tem kje začeti pot po mestu, sva skoraj zamudila avtobus in med tekom do njega so stari sicilijanci navijali za naju da uspeva. Mesta ima ogromno cerkva in starih stavb, katere se potem med sabo že zdijo vse enake. Za konec si ogledava še botanični vrt, spijeva sveže stisnjeni pomarančni sok in gasa v Modico, ki je znana po čokoladi, a ne Tamara 🍫. Modica je imela, vsaj zame, manj šarma, ampak zato toliko več stopnic, saj leži, v nasprotju z Raguso v dolini in vse poti vodijo v hrib. Naredila sva sprehod, našla novi avto za Tamaro, creative Technologie 😍🤣 in poiskala nekaj za pod zob, restavracijo brez kuhinje, no vsaj izgledalo je tako, ker meni poln hrane, a kuhinje nikjer na vidiku 🤔.