• Day 1

Budimpešta_dan 1

October 27, 2023 in Hungary ⋅ 🌧 15 °C

Pot sva začela v dežju in upanju, da ne bo preveč padavin in škode na lastninah ljudi v Sloveniji. Celo pot je deževalo, enkrat v močnejših intervalih, drugič kot rahel prš. Po 4 urah vožnje sva prispela v vetrovno in deževno Budimpešto. Prvi cilj je bilo parkirati vozilo in dobiti ključe od apartmaja. Apartma imava v staromeščanski hiši z notranjim dvoriščem in parkiriščem. Do apartmaja prideš po stopnicah v notranjosti in nato na balkon in noter v stanovanje, zanimivo. Sama urejenost stanovanja me je presenetila, veliko modre barve, kar me je nemudoma spomnilo na Grčijo in morje. Po sprostitvi od vožnje sva šla malo naokoli, do Liberty bridge, malo po ulicah vohljati za bari in fast food-i, ki jih je res ogromno, na vsakem koraku. Ker sva vedela, da imava ob 17. Rezervirano restavracijo The Magic, posvečeno Harry Potter-ju, sva vse gledala samo skozi okno in lačna odšla nazaj v apartma, da se pripraviva za večerjo. Pred restavracijo vrsta ljudi čaka brez rezervacije, hvala Tamara :). Restavracija napravljena v stilu, vse razen wc-ja 🙈. Izbereva vsak svoj koktejlček in naročiva hrano in nato rahel šok za Tamaro...dobi riž s Camembert sirom in ob strani gozdne sadeže - krožnik je ostal poln, restavracija pa je dala 20% popusta. Tamara je odšla lačna jaz pa sit in zadovoljen. So jo pa hitro osrečile lučke po mestu, ki jih je za ta čas toliko, da te že malo na december spominja 🎄. Po sprehodu skozi štante, nakdeva takšnega s štrudlji, seveda sva vzela vsak svojega. Ko sva šla mimo Sinagoge, sva se odločila, da si jo morava jutri ogledati, tako da sva dodala na seznam še eno željo. Ker pa je bila Tamara še lačna, sva morala najti prostor, kjer bova lahko kupila Langoš, do doma nama ga ni uspelo in po trudnem iskanju mi je uspelo najti restavracijo, naročim in počakam 10 minut. Prinesem domov in peljem Milo ven, Tamara v miru je in ko pridem nazaj, pove da Langoš ni dober...kaj naj rečem drugega kot: " ova noč nije bila njen dan" 😜.Read more