• Day 4

Day 4_Campiglia Marittama in Piombino

April 26 in Italy ⋅ ☁️ 15 °C

Zajtrk z maslom in marmelado za moč. Danes greva gledat obmorsko mesto Piombiono iz kjer izplujejo trajekti za otok Elba in ostale bližnje otoke. Cca. 15 min vožnje in prvo presenečenje, da je parkiranje brezplačno, povsod kjer sva videla parking. Sprehodiva se proti morju in malemu svetilniku v obliki gradskega stolpa, kjer se odpre čudovit razgled na Elbo. Po kratkemu nabiranju vitamina D, se odpravima proti centru, kjer naju pot hitro zapelje v prvi bar in na Aperol Spritz. Tu v Italiji res znajo zmešat Aperol, nikjer še nisva pila slabega in max kar sva plačala zanj je 7€ in pri tem dobiš čips ali kakšne oreščke. Narediva krog po mestecu, greva mimo gradu in naju že lakota kliče v restavracije. Po sedanjih izkušnjah je pica še vedno najugodnejša, ker za testenine ti računajo vsaj 14€ ali prej več. Pica pa je bila 8 oz. 9€, pa še super okusa. Sledi še sprehod do morja in ponovnega nabiranje vitamina D. Greva proti nastanitvi in s kolesom proti višjeležečemu mestecu Campiglia Marittama, katerega se vidi iz najinega apartmaja. Na vrhu mesteca je del gradu iz katerega je res razgled na celotno regijo in na hribe za nama. Nato pa se s kolesi zapeljeva skozi staro mestece, ki ima ozke ter strme ulice, ki Tamari predstavljajo velik izziv, vendar odvozi odlično. Rečeva si, da tu pa se morava vrniti zvečer, saj je res čudovito. Zaključiva s skupnim kolesarjenjem, ki ga jaz madaljujem z intervali, Tamara pa z zvočno knjigo. Zvečer odigrava nekaj rund piva in vina, mislim kart enka in čas za spanje 😝.Read more