Mykonos: dag 2

July 9, 2018 in Greece ⋅ 🌙 25 °C

Vandaag namen we om 10uur de eerste bus richting Kalafati, één van de ‘rustigere’ stranden. Doordat we er vroeg arriveerden, vonden we plek op de gratis ligstoelen en parasols. Altijd mooi meegenomen!
    De rest van de dag hebben we vooral gelegen, gelezen en gezwommen.
    In de namiddag zijn we even naar een lokale supermarkt gewandeld om ons te voorzien van drinken. Daar kochten we ook ineens ‘beach ball’: twee paletten met een balletje om tegen te slaan. We merkten onmiddelijk dat ik daar gewoonweg héél slecht in ben, waardoor we een paar keer de zee zijn moeten induiken om het balletje niet kwijt te geraken. Ook klopte ik een paar keer op magische wijze de bal naar achteren en landde hij dicht bij slapende mensen.
    Rond 19u30 keerden we terug richting Mykonos stad voor ons laatste avondmaal op dit eiland. Naar aanraden van onze hotelman, aten we in één van de weinige traditionele Griekse restaurants in Mykonos, gelegen in een rustig steegje.
    Eenmaal aangekomen op hotel, merkte ik dat mijn gezicht zo rood ziet als een kreeft. Hopelijk is het morgen al minder...