• Day 8

Dag 11

August 13, 2023 in France ⋅ ☀️ 29 °C

Gisteren zijn we met het ov naar de plaats Sarlat geweest. Het is hier normaal dat de bus niet rechtstreeks gaat, maar via de toeristische route. Hierdoor hebben we uiteindelijk toch nog de hele omgeving van Beynac gezien haha! En dat voor 8 euro 😂. Eenmaal in Sarlat hebben we over een veelste drukke markt gestruind en hele leuke & lekkere dingen gekocht, geproefd en gezien. Het is een hele mooie en oude stad, maar wel mega druk met toeristen en lokale bevolking. Maar ondanks dat wel echt een aanrader hoor!
    Op de terug weg vielen we bijna inslaap haha, dus om een beetje wakker te worden hebben we in het dopje Beynac een lekkere Paulaner gedronken en bij een ander tentje wat gegeten. Eenmaal op de camping hebben we maar een verfrissende duik genomen in het zwembad, want het was 33 graden😅☀️. Na het avond eten zijn Rens en ik begonnen met het inpakken van de spullen, want vandaag begint de terugreis met als eerste stop de Moezel 🍷🍺!