Reisedag

April 24, 2015 in the United States ⋅ ☁️ 21 °C

vi sto opp grusomt tidlig (igjen) og tok taxi til flyplassen. vi gikk opp til innsjekkingsmaskinene men fikk de ikke til å funke så vi gikk til disken. der fikk de heller ikke opp oss og da Nongo tok opp telefonen får å dobbel sjekke alt så han at vi hadde billett på lørdag! kjipt! vi hadde allerede bestilt hotell i NY og alt! vi ringte reiseselskapet og de sa det ville koste 9000kr å endre billetten!!! det er galskap siden vi betalte rundt 1000kr per pers! de på flyplassen kunne ikke hjelpe noe mer for der var prisen 200 dollar pluss tax og alle andre ekstrakostnader. mareritt! vi bestemte oss for å bare vente på flyplassen. Vi hadde med oss nok ting til å gjøre det passe komfortabelt og alle hotellene var uansett fulle (eller veldig overpriset) siden en jazzfestival skulle starte på søndag. det var Internett på flyplassen så jeg fikk skrevet førsteutkast til blogg innlegg og Nongo fikk sett sikkert tusen youtube videoer! vi startet også american horror story season 4, veldig greit tidsfordriv. det ble uheldigvis uansett en lang natt med lite og dårlig søvn.Read more