Cocoa /Ron Jon Surfshop/Death Valley !!!

July 16, 2017 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

Hi you all ,how are you doing today ? Dat hoor je hier dagelijks maar klinkt wel gezellig haha. Vandaag een complimentary breakfast van Best Western ,ik had 2 boterhammen geroosterd met jam 1 maanzaad muffin en een aardbeien yoghurtje en scrambled eggs ze hadden ook vieze worst gravy enz maar dat lusten wij hollanders niet ! Michel had ongeveer hetzelfde dus daarna met een koffie op weg naar Cocoa beach want het zou volgens de weer mijnheer van tv Hot Hot Hot worden. Het was heerlijk op het strand gaf toch wat verkoeling na het spelen in de zee . De golven waren best sterk en veel branding dus je was net een surfer zonder surfplank het was heerlijk net een bubbelbad ! We waren nog aardig wit dus na 3 uurtjes bij de pier gaan douchen drankje genomen en in de schaduw opdrogen en mensjes kijken leuk ook al die vrouwen met tattoos ! Toen op weg naar Ron Jon Surfshop de grootste van Amerika ! Was erg groot ja leuk om te zien ! Nu we toch op de eilanden zijn ff kijken of er nog een mall in de buurt is. En wat denk je? Natuurlijk alleen op een ander eiland op de route naar huis. Daar nog even een bezoekje aan gebracht en even wat gegeten want het was alweer 14:30 uur. Een tegenvallen de mall maar ja je kan niet alles hebben. Dan maar op weg naar huis. Wel is het water op dus supermarkt opzoeken. Dat werd dus de supermarkt vlakbij het hotel want dat was de enige die we tegen kwamen. Een Wal-Mart eb geen kleintje ook. Dus parkeren en de dead valley temperaturen weer trotseren. Want ja zo warm is het vandaag. Snel naar binnen. Heeeeeerrrrrlllliiiijjjjkkkk airco. Weer veel te lang rondgelopen water en meer ingeslagen en weer terug naar het hotel. Douche en in de buurt wat eten. We hebben nog geen idee wat maar dat zien we nog wel. Dan terug en ff wat after sun smeren want we hebben een tikkie gehad van de zon. En snurken morgen rijden we namelijk naar Miami en daarvoor willen we naar de moeder van alle malls, sawgrass mills!!! Tenminste dat wordt gezegd. En of het waar is horen jullie morgen wel. Grtjs M.Read more