Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 7

    Tag 6

    12 mei, Italië ⋅ ☁️ 14 °C

    Hüt isch de aller erschti Muettertag vom Mami ❤️ und de hend mir bsunders gnosse 🥰
    Ich han drum die beide bis am 8ti pfuuseloh...denn hend mir üs alli schnell agleit und sind an Markt 🛍️🛒 Mir sind vom Morge bis am Nomittag dedur gschlendered...es isch riichtig gmüädlich gsie😊 ab und zue han ich mini 45min Näpps gmacht und sus han i eifach voller Gwunder am Gscheh zue gluegt... Natürlich am liebschte bim Papa ufem Arm, vo döt gsehn ich alles 😍
    Am spötere Nomi sind mir den retour i bin i mim super Stüähli ghöckled und d Mama und de Papa hend um mich ume gwusled und agfange ufrume....,😊
    Leider mönd mir morn scho hei, wills di ganz nögscht Wuche riiichtig grüsigs Wetter het 😥... I glaub drum sind die Erwachsne bitz trurig gsie...am Markt hend mir üs scho möse vom Alfie em Lukas und de Andrea verabschide es isch sooo schön gsie, sind sie debie gsie do z Cannobio❤️
    Meer informatie