• Day 4

Open-minded Americans

April 12, 2023 in Spain ⋅ 🌧 10 °C

הגיוני שבשביל כזה בחו״ל, האמריקאים שאפגוש יהיו לא שגרתיים. כבר אתמול בתחילת היום הראשון פגשתי זוג Grant ו-Marissa מ-Nashville, ואמרתי להם איך להשתמש במקלות ההליכה והם הודו לי על כך בכמה הזדמנויות. היום הם סיפרו לי שהמניע לצאת לקמינו היה פשוט תשישות (״we were tired״) ולכן לקחו פסק זמן מהעבודה ומהחיים.
    היום בצהריים, בקילומטרים הנותרים לפני ההגעה ללראסואנה, פגשתי זוג נוסף: Dick ו-Ali שגרים ב-Tucson באריזונה. שניהם היו בישראל בתקופות שונות בהתנדבות של כמה חודשים במוסד נוצרי בעיר העתיקה. למעשה הם טיפוסים די הרפתקנים: הם ממשיכים ללכת לאחר הכפר הזה ואינם יודעים איפה יסיימו היום, למרות שגם ההגעה אליו נחשבת מעבר למקטע הסטנדרטי ליום הזה, שבדר״כ מסיימים אותו בכפר לפני. אחרי שהייתה homemaker, אלי הייתה ב-Peace Corps בפיליפינים במשך שלוש שנים (2011-2014). בהתחלה לא ידעתי מה עמדתם על טראמפ וכדומה, אך זה היה ברור כשהיא אמרה שהתביישה בו כמועמד לנשיאות, עוד לפני שנבחר, כשהייתה בשליחות בירושלים. היא כבר שמעה על הדמיון בינו לבין ביבי שלנו מעמית שם שגר בישראל באופן קבוע.
    המניעים שלהם מעניינים גם כן, הם אמנם נוצרים מאמינים, אך זו לא הסיבה היחידה לצאתם למסע. הם באמת נראים open-minded, ודיק סיפר שהוא באמת אוהב להכיר אנשים חדשים. כפי שהם אמרו, באמת האנשים שבוחרים לצאת למסע כזה הם אנשים שנעים ומעניין להכיר. הם הביאו לי כרטיס עם פרטיהם לשמירה על קשר