Satellite
Show on map
  • Day 1

    Tussenstop in Brussel

    November 21, 2022 in Belgium ⋅ 🌧 7 °C

    Na een lange treinreis kwam ik vanmiddag aan in Brussel. Na wat gegoochel met Google maps en ruim 10 minuten gelopen te hebben kwam ik uiteindelijk bij mijn hostel. Wat blijkt? Was het uiteindelijk maar 100 meter van het station vandaan en heb ik flink omgelopen🤦🏽‍♀️ Pech voor nu maar een meevaller voor morgen.

    Gelukkig kon ik mijn tas achter laten in een locker en kon ik zo de stad gaan verkennen. Ik ben lopend naar het grote plein gegaan, onderweg dacht ik maar 1 ding en dat was: ‘Wat een ontzettend lelijke stad’. De lelijkheid viel echter mee dat ik het plein bereikte, een typisch Belgisch plein met mooie hoge gebouwen en veel goud. Op het plein stond een kerstboom en de kerststal werd opgezet maar voor de echte kerstmarktjes moet ik nog even wachten denk ik🎄Kijk ik overigens erg naar uit 😍Natuurlijk heb ik ook nog even het piesende mannetje gekeken, maar uiteindelijk terug gegaan naar het hostel.

    In het hostel heb ik natuurlijk het WK gekeken en jaja 2-0 gewonnen!!!🧡 Hup hup Nederland 🇳🇱🦁
    Optijd naar bed want morgen een lange reisdag voor de boeg! Slaaplekker voor nu 😴
    Read more