Dag 2; naar Paleochora

April 27, 2017 in Greece ⋅ ⛅ 10 °C

In de ochtend rustig aan gedaan omdat we afgesproken hadden om rond 10.00 te ontbijten.
    Daarna nog op het terras bij de zee gezeten. Marjon heeft Bente maandagavond opgehaald in Londen waar ze vanaf vrijdag was ivm een schoolreis en wat sowieso de laatste dag zou zijn. Vanuit Londen vlogen ze naar Ghana waar de taxi klaar zou staan en daarna ons zou oppakken bij het Hotel rond 12.00 uur. Geheel volgens schema stapten wij om 12.00 bij Marjon en Bente in de taxi om door te rijden naar Paleochora. Rond 13.15 kwamen we aan bij de appartementen in de haven, Harbour Studio's.
    Eerst lunchen bij het eethuisje van Thalia, wat naderhand een kennis bleek van Anita en tevens haar favoriete ontbijtplek met mooi uitzicht op de zee met daarin de krokodillenkop.
    Daarna gingen we het dorpje verkennen en eindigde op het zandstrand waar sommige nog in de (te) koude zee gezwommen hebben. Toen we terug liepen naar het appartement zag mam Maria op het terras zitten en sprak haar aan. We vroegen wat de favorieten restaurantjes waren van Anita om savonds te gaan eten. Bij het restaurant waar we terecht kwamen hebben we heerlijk gegeten en gezellig buiten gezeten .
    We hebbben besloten dat we de as van Anita een dag later gingen uitstrooien omdat we dan daarma dan nog 1, 5 dag hier zouden zijn. Daarna snel genoeg gaan slapen.