Satellite
Show on map
  • Day 32

    Fukuoka 2

    October 15, 2017 in Japan ⋅ 🌧 17 °C

    Wij zijn hier nog.

    Veel updates heb ik niet: het regent veel dus hebben we veel tijd om onze verdere reis te plannen.

    We hebben al 18 keer ramen gegeten hier in Japan en we blijven even verslaafd.

    We zaten gisteren in de cinema (planet of the apes) en joy en ik zijn ervan overtuigd dat we een aardbeving hebben gevoeld. Er rijden daar geen treinen of niks en plots trilden onze stoelen en zagen we nog wat mensen verward rondkijken. We konden online niks vinden van een beving maar wij zijn overtuigd.

    Joy heeft nog nooit de spoelstraal gebruikt op een japans toilet, weetwel, die waterstraal die de poep reinigt. Ze gaat het nog proberen voor ze vertrekt zegt ze. Ik denk dat ze met de piepers zit. Ik ga eerlijk zijn, ik ben fan.
    Read more