Satellite
Show on map
  • Day 54

    Mae Hong Son Loop Tag 1

    November 23, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 18 °C

    Vor eus warted 600 km Asphalt und über 1800 kurvene. Mir sind am Morgä gstarted richtig Doi Inthanon national park. Am hütige Tag planemer run 140 km mit eusem roller zfahre. Vo Chiang Mai us fahrt mer en rechte moment im dichte strassevercher dur taglomerarion. We wiiter mer ufs land chunt, desto besser wirds mit em vercher und in Thailand chan de scho chli verruckt si 🙈🙈. Mir hend bi zwei wasserfäll en halt gmacht, zum die bestune und eus chli erholä.
    Euses ziel im national park isch de höchsti punkt in Thailand mit rund 1670 m.ü.m. Zum glück isch es für eus nöd ganz e so höch und tluft isch nanig eso dünn, das mer na schnufe chan 😂😂. De Tag isch echli trüeb gsie und uf em weg ufe simmer de wulche decki immer nöcher cho. Uf em ufe weg simmer a de alag Phra Mahathat Naphamethanidon verbi cho, wo en garte und zwei glich ussehendi pagodene het. Will mer i de wulche gsie sind hemmer s panorama und die alag nöd im detail gseh, defür isch es echli mystisch gsie det obä.
    Uf em gipfel acho, simmer detä nachli go spatziere.

    Tstrasse sind teilwiis sehr steil gsie. Mir hend eus amüsiert wenn euse roller echli a sini grenze cho isch und mir mit 30 km/h de berg duruf tuckered sind.
    Bim Abefahre isch euse roller aber echli a sini grenze cho🙈🙈. Es isch sehr lang sehr steil bergab gange. Eusi vorderbrems het me und me ufkört funktioniere. Am schluss het mer sie fast ganz chöne duredrucke ohni grossi würkig 🙉🙉. Mir sind akalte und hend gmeint jetzt hemmer es riese problem 😱😱. Nach rund 20 minute isch sie aber wieder gange. Mir sind also langsam wiiter steil berag gfahre. Es het en zweite boxestop brucht, demit eusi vorderbrems wieder funktioniert het. I de underkunft acho, hemmer miteme herr vom hostel gschwätz und euses roller problem erchlärt. Er het glacht und gmeint, das segi es bekannts problem. Das passieri hüfig uf dere strecki, das bremse echli zu warm überchömmed. Mit heged aber de schlimmsti teil vom Mae Hong Son Loop gschafft und uf de wiiteri strecki segi nüme so steil. Mir sölled nach em znacht e rundi mit eusem roller go mache und luege ob alles guet isch.

    So halbe beruhigt simmer spöter go znacht esse. Mir hend en Hot Pot gesse. Das isch wie fundue chinoise in Thailändische stiel. Super fein gsie 🙂.

    Eusi bremse hend den wieder super funktioniert und spolier alarm, die neste täg hemmer das problem nüme ka😅😅.
    Read more