Satelit
Tampilkan pada peta
  • Hari 61

Gibbon Experience Tag 1

30 November 2023, Laos ⋅ ☁️ 26 °C

Zum in national park Nam Kan, hemmer rund 2.5 stunde ufeme pickup truck brucht. Die erste 1.5 stunde echli vertruckt ufere normale strass und die restliche ziit ufere bumpy road. Guet duregschütled simmer im letsche dörfli vor em jungle acho, wo mer öpis zmittah gesse hend.

Mir sind rund 1.5 stunde uf chline wegli dur de jungle gloffe und na vill wichtiger gziplined, zum zu eusem nachtlager, es baumhuus🙃, cho. Die baumhüüser sind nöd eifach nur paar meter über em bode, sondern öpe innere höchi vo 20 bis 30 meter. Nüt für mensche mit höheangst 😅😅. Eusem Baumhuus isch 2 stöckig gsie. WC und chalti-duschi inklusiv.

Mir sind e 6er gruppe gsie mit 2 guids. I eusere gruppe sind zwei dütschi fraue gsie und zwei elteri herre. Eine vo dene zwei isch en norweger und de ander en franzos. Also ideal für s charte UNO 🥳🥳. Bim zocke hemmer happy water trunke. Das isch selberbrennt riesschnaps vo de iheimische 😅😅.

Gschlaffe het mer under tüecher wo wie zelt gspannt worde sind. Moskito und liecht schutz i eim. I de nacht isch es nie ruhig, irgend es tier macht immer grüsch 😅😅.
    Baca selengkapnya