Satellite
Mostra sulla mappa
  • Giorno 92

    Silvester in Bangkok

    31 dicembre 2023, Tailandia ⋅ ⛅ 35 °C

    Hüt de isch Jahreswechsel vo 2023 zu 2024. Mir hend eus ganz es liechts morgä programm vorgno, demit mer am abig lang durehalted. Uf em Programm staht als erst en psuech bim königspalast. Miteme Tuktuk simmer zum igang vom königspalast. De glichi securitas wo eus gester informiert het, dass de palast gester morgä offe ka het isch wieder im dienst gsie. Er het eus informiert, dass touriste erst am namitag in palast chönd. Am morgä segi e zeremoni nur für thailänder. Es bitzeli überrascht hemmer im zueglosst wo er eus es alternativs programm erchlärt het, mitere bootsfahrt und verschiedene tempel. Im aschluss a die tour segi de königspalast offe. Natürlich organisieri er eus en super priis. De Adrian het ihn die ganzi story abkauft, aber t jeannine het gseit: "De verarscht eus, gömmer mal go luege".
    Wommer gseit hend mir gäched mal go luege, het de herr securitas gseit es segi sinnlos, de palascht isch zue. Mir sind im devo gloffä und de herr securitas het eus echli ufbracht nachli hinde her grüeft. Bim hauptigang vom palast acho, siehe da, er isch zuegänglich für alli 😂😂.
    Es isch interessant wie vill vertaue mer anere person schänkt, wo schienbar e autoritätsperson isch, au wenn sie nur securitas chleider ahet, wommer i jedem zweite lade chan chaufe 😅😅.

    De palast isch voller dekoration. Au isch en schöne tempel im palast. Mir sind nöd so lang bliebe, wills en huufe lüt ka het 🙈. Mir sind im aschluss na e gigantischi liggendi Buddha-Statue go aluege.

    Euse Silvester het mit em Event Amazing Thailand agfange. A dem event hets verschideni traditionelli ufführigä gä, wie tänz und musig. Mir hend entschiede, dass mer mal öpis chlises esses und eusi erwartige an silvester re-evaluiered 😂😂. De event isch echli gar ruhig gsie für eus. Me öpis für familiene mit chind. Es het nöd mal öpis alkoholisches zum astossä gä😅😅. Mir sind verschiedeni rooftop bars go abklappere. Leider sind die meiste scho voll usbueched gsie oder wahnsinnig tür zum ihnecho. I einere wo mer ihne cho sind, isch echt echli schlafmusig gloffe. Mir hend also eusi drinks trunke und hend eus wiiter überleit was mer mit euses silvester astellä sölled.
    Am schluss isch euses neujahrsesse en hamburger vom Burger King gsie. Wo chönt mer besser astossä in Bangkok als a de Khaosan road miteme chübel rumcola😂😂. Zum ufs neue jahr astossä und führwärch luege simmer ufs dach vo eusem Hotel.
    Mir sind bis it morgä stunde nacher wieder at Khaosan road go feste.

    A alli Happy Nee Year! 🎊🎊🎉🎉🥳🥳🥳
    Leggi altro