Abreis nach Bangkok

December 29, 2023 in Cambodia

Hüt gahts wiiter uf Bangkok für Neujahr. Mir sind scho früeh am morgä los zum pünklich am Flughafe si.

In Bangkok acho simmer nach em ichecke zerst mal öpis go esse. Wie chönd mer das Besser als a de Khaosan Road, party meile vo Bangkok 😎🤙. Über de tag gseht mer dere strass nanig aah wie wild sie chan werde. Es het vorallem street food.
    Gestärched miteme Pad Thai und Tom Kha Gai suppe hemmer eus en plan zrecht gschmieded.
    Bangkok het einzigartigi transport möglichkeite. Es git grossi taxiboot. De besti weg für grossi distanze züberwinde und am strassevercher uszwiiche vo dere metropole.

Mir sind miteme boot richtig China-Town. Es git dentä en huufe chlini lädeli wo alles mögliche verchaufed. Mer chan au delikasse wie insekä oder skorpion esse wo ganz sicher allne feinschmöcker-gaume munded. Natürlich hemmer eus espaar fritierti made und heugümper nöd chöne entga laa 😅😅.

Am abig hemmer snacht lebe vo Bangkok erkundet. Mir sind retour at Khaosan road. Zerst simmer in e rooftop-bar eis go trinke. Mir sind bis zu de früeh morgestunde vo bar zu bar zogä 😎✌️.