Mumbai Elephant island ohni elephants

December 25, 2023 in India ⋅ ☀️ 31 °C

Hüt mache mer en usflug nach Elephant Island in Mumbai. De witz isch, es het garkei elefante uf dere insle. Es het früener grossi statue vo elefante ka, daher de name 😉. Mir hend mit ville indische lüte gschwätzed uf em boot.

Uf dere insle isch e grossi tempel alag innere höhli, wo alli figure in stei gmeisled worde sind. Sehr idrücklich wemmer bedenkt das die höhlene rund 1500 jahre alt sind. De tempel isch am hindu gott Shiva gwitmed.

Mir hend temporär en amerikaner i eusi gäng ufgno, de Jason. Er het eus de tipp gä am Marine Drive es Eiscreme-sandwich go esse. De lande isch sehr bekannt in Mumbai und es git Eiscreme-sandwich i allne sortä 😎😎✌️. Aschlüssed simmer in e rooftopbar vomene wahnsinning chice hotel. Mir hend öpis trunke und echli gsnacked.

Uf em heiweg simmer öpe 2 stunde im vercher gstande. Am endi hemmer eus für mindestens e halbi stund nüme bewegt. Die strass isch total blockiert gsie vo Lastwege, wo vo hand belade worde sind. Mir hend gseh, dass es e zugstation ganz i de nöcht het wo en zug fahrt wo direkt zu eusem hotel gat. Wer scho mal e doku über Mumbai glueged het weiss, die züg sind total überfüllt und türe gönd nöd zue 🙈🙈. Mir sind also us em taxi usgstiege und hend eus agfange dur t autokolonä schlängle bis zu de zugstation isch alles volä mensche und autos gsie🤷‍♂️🤷‍♂️. Mir hend en herr gföged ob er eus helfe chan billet poste. Mir sind mit ihm eimal quer dur de Bahnhof an en schalter und hend es billet für umgrechned 5 rappe posted. Da chan sich eusi SBB au mal e schiibe abschnide 🤣🤣. Wo de zug igfahre isch hend alli gseit t jeannine und t marion sölled is fraue abteil, will de zug so vollä isch. De adrian isch also ganz älleige gsie iquietsched zwüsched ganz vill inder. Es isch aber e super tolli faht gsie. Es gaht en wind will türr offe sind. Lüt läned us de offnige türe use und z skyline vo Mumbai wo am zug verbi ziet. Es grandioses bild. Vo detä aah isch de zug euses hauptverchersmittal gsie zum in Mumbai ume cho.

Nach all dene erläbis simmer na im McDonalds euse hunger go stille. Es git natürlich kei hamburger mit rindfleisch, sondern alles nur mit poulet oder chäs. Natürlich hend alli hamburger au en indischr gschmack🤣🤣.