Zweiti schuel wuche

February 29 in Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

26-29 Februar 2024

Hüt isch eusi zweiti Wuche i de spanisch Schuel. De Adrian isch wieder mit de Frau sabela todo de Vina 😅😅. T Jeannine isch innere super gruppe und isch scho fast flüssend im Spanisch 😎🤙🤙.

Mir hend die wuche eusi tanzbei gschwunge und e salsa stund ka i de schuel.

Au hemmer en chochkurs gmacht und hend glärnt wie mer Barbacoa macht🥳🥳. Das isch es gricht wo mer üblicherwiis am mexikanische hochziit isst😁. Leider het die chöchin echli en stress ka und ganz vill selber gmacht. Au hets keis rezäpt büechli gä. Mit hend so guet wies gaht ufgschriebe und föteli gmacht, aber na ja isch eso semi ideal gsie. S ergebnis isch wahnsinnig fein gsie 🤙😎. Zum Barbacoa hemmer e salsa-verde, mit grüene tomate, und agua de Jamaica, mit de hibiskusblüete, gmacht.

Leider sind die aktivitäte vo de schuel nöd ganz eso super organisiert gsie wie mer eus das erhoft hend und au echli tür. Alles het 15USD pro stund kosted. Mir hend also Barbacoa für 60USD gesse was rund 50CHF sind. Locker 3 mal so vill wie barbacoa für 2 imeme resti würi choste 😅😅. Und ebe ohni würklich e aleitig zums nachoche isch das echli vill 😄😄. Ja nu...

Am dunnstigabig simmer go babyschidkröti frei laa. Die sind umglaublich herzig gsie 😄😄. Zum dr bestand im meer zsichere werded t eier wo t schildkröte legged gsammed und gschützt usbrüeted. Die chammer den taufe und frei la. T jeannine het ihri carramba und am Adrian sini alberto tauft. Bim frei la sind möve cho zum sich die babyschidkröti schnappe. Das het eusi im herze wee gmacht 😢😢. Wenn t möve sich eusi hend wellä schnappe hemmer ihne sand agrüert. Eusi zwei hends is meer gschaft und mir hoffed ganz fest, das sie uf em weg sind zum glücklich grossi schildkrötte werde, 🙏🙏🙂.