Satellite
Show on map
  • Day 175

    Guadalajara Guadalajara

    March 23 in Mexico ⋅ ☀️ 33 °C

    Hüt simmer nach Guadalajara greist. Mer seit, das dass geburtstadt vo de Mariachis isch. Mir hend uu früeh müsse ufstaht will euse flüger am 6 am morgä gange isch🤷🤷. I de nacht hets us de lüftig immer im zimmer klöpfed, so dass mer i de nacht immer wieder verwached sind. Im flüger hemmer also pfüsed. Mir hend au de ganz morgä im Hotel verschlafe 😂😂.

    Am spötere namitag simmer zu verwandte vom Adrian wo er sit 20 Jahre nüme gseh het 😱😱. Sini Tante Lizet, ihre sohn de Luis Hector, ihri Tochter Lizet mit em ma Hernan und de zwei töchtere, Arlet und Alexis. Tochter Lizet het Barbacoa gmacht wo u fein gsie isch. Mir hend eus sehr vill z verzellä ka und sie hend sehr neugierig eus gfröged wie eusi reis lauft. Mir sind am abig na is stadt zentrum vo Guadalajara an en märt go umeluege und öpis chlises go esse. Es isch u en schöne abig gsie und mir sind sehr herzlich vom Adi sine verwandte empfange worde 🙂.
    Read more