• Day 1

Zagreb,Pariz,Atlanta,Miami beach

July 30, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Z malo spremembe po prvotnem načrtu našega dopusta smo le prišli na cilj. Potovanje je bilo zelo razburljivo in potekalo je brez zapletov, čeprav je bilo to naše prvo potovanje v devetih letih, odkar so naše počitnice tujina , let z prestopi. Bili smo navajeni, da si se vkrcal na letalo, potem pa z transferjem do hotela.Bilo je čisto preprosto. Letos pa čisto drugače. Nekaj novega. Čeprav je naše potovanje do cilja trajalo, smo v hotel prišli polni navdušenja in pričakovanj.Moram pohvalit letalsko družbo Delta Airfrance, katera je poskrbela za ugodje na večurnem poletu. Skrbela je, da nismo bili ne lačni in ne žejni.Kar se tiče cen na letališčih so res zasoljene. Pri vstopu v Ameriko pa je vse potekalo brez zapletov. Prijazno osebje, vsega te pregledajo in poskenirajo, odvzamejo prstne odtise, skenirajo oči, pol pa lahko brez težav vstopiš v državo.
    Miami je iz ptičje perspektive preprosto čudovit. Ljudje s katerimi smo imeli opravka pa prijazni in ustrežljivi. Taxi, tisti pravi iz filmov nas je stal za 17 km 40 dolarjev. Miami živi ponoči. Ob 2 ponoči je bilo mesto polno avtomobillov in ljudi, kar seveda nisem navajena. Naše pravo raziskovanje pa se šele začenja. Zahvala gre prijateljici Mojci Bezjak iz turistične agencije Majolka, ki se je potrudila, da so se hčerine sanje uresničile da dopustuje v Miamiju.
    Zdaj pa pisat spomine z novimi dogodivščinami.