Miami beach

• Day 1

Zagreb,Pariz,Atlanta,Miami beach

July 30, 2017 in the United States ⋅ 🌙 27 °C

Z malo spremembe po prvotnem načrtu našega dopusta smo le prišli na cilj. Potovanje je bilo zelo razburljivo in potekalo je brez zapletov, čeprav je bilo to naše prvo potovanje v devetih letih, odkar so naše počitnice tujina , let z prestopi. Bili smo navajeni, da si se vkrcal na letalo, potem pa z transferjem do hotela.Bilo je čisto preprosto. Letos pa čisto drugače. Nekaj novega. Čeprav je naše potovanje do cilja trajalo, smo v hotel prišli polni navdušenja in pričakovanj.Moram pohvalit letalsko družbo Delta Airfrance, katera je poskrbela za ugodje na večurnem poletu. Skrbela je, da nismo bili ne lačni in ne žejni.Kar se tiče cen na letališčih so res zasoljene. Pri vstopu v Ameriko pa je vse potekalo brez zapletov. Prijazno osebje, vsega te pregledajo in poskenirajo, odvzamejo prstne odtise, skenirajo oči, pol pa lahko brez težav vstopiš v državo.
    Miami je iz ptičje perspektive preprosto čudovit. Ljudje s katerimi smo imeli opravka pa prijazni in ustrežljivi. Taxi, tisti pravi iz filmov nas je stal za 17 km 40 dolarjev. Miami živi ponoči. Ob 2 ponoči je bilo mesto polno avtomobillov in ljudi, kar seveda nisem navajena. Naše pravo raziskovanje pa se šele začenja. Zahvala gre prijateljici Mojci Bezjak iz turistične agencije Majolka, ki se je potrudila, da so se hčerine sanje uresničile da dopustuje v Miamiju.
    Zdaj pa pisat spomine z novimi dogodivščinami.

• Day 1

2 dan

July 30, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 29 °C

Zbujanje v vroče jutro.Najprej kava v Starbucku. Odlična kava.Potem pa zajtrk. Mislila sem, da bo to tako zajtrk krosant in kava postrežni po ameriško ampak sem bila prijetno presenečena.. Po zajtrku raziskovanje plaže in pa seveda restavracij. Na Ocean drive restavracija zraven restravacije. Vsi se trudijo, za zaslužek. Zajterk na Ocean drivu stane od 5,60 do 6,90 dolarja.Nekje pa tudi več ampak tam ni cen.
    Vse cene so brez davka in napitnin
    Kopanje na najdaljši plaži kar sem jih videla. Topla voda in vroči pesek taman za mene. Plaža polna ljudi, kateri se ne obremenjujejo s svojimi izgledem. Pot iz hotela do plaže počasne hoje cca 4 minute. Sledil je obisk cluba Senor Frog's, kjer so imeli nastop transvetiti. Bilo je noro. Club poln ljudi od mladih, starih in otrok. Mi pa je všeč, da mladoletni ne morejo sedeti za šankom, vstop pa jim je dovoljen. Sledila je večerja v Tequila Chiken in zaslužen počitek.

• Day 2

Miami beach

July 31, 2017 in the United States ⋅ 🌧 24 °C

Malo nas je oplazila tropska nevihta Emily,kar nam ni pokvarjlo dneva. Kupili smo dežnike in raziskovat Miami beach.Vse poti vodjjo do Miami marine,kjer je neskončno jaht takšnih in drugačnih. Prehranjuješ se lahko kjerkoli, cene pa so malo višje kot pri nas. Piščančja prsa na žaru s pomftijem 9.90 dolarja brez davka in napitnine. V Burger Kingu cene normalne. Veliki meni 6.79 dolarja, kar pa se tife McDonalda pa so cene višje kot pri nas.Read more

• Day 3

Miami down town

August 1, 2017 in the United States ⋅ 🌧 25 °C

Po zajtrku smo se odpravili v meato Miami. Mogočne stolnice, ogromno gradbišč, masa ljudi. Luksuzne vile na obali z zasidranimi jahtami, na eni strani, na drugi pa beda. Metroji so brezplačni. Ob teh zgradbah se ppčutiš zelp malega. Obvezen obisk v Victoria's secret, American Airlines Arena, seveda spominek z Goranom Dragičem in sendvič v Sub Way. Cene v samwm centru mesta so kar nižje kot v Miami beach.Ker si bila opozorila za močno nevihto smo se odločili, da gremo nazaj z avtobusom. Vožnja za tri nas je stala 6,75 dolarja. Tik pred hotelom nas je dobila nevihta. V trenutku smo bili popolnoma mokri. Grmelo in bliskalo je neprenehoma, dokler se nevihta ni umalnila. Še večerni sprehod po mestu in zasluženi spanec.Read more

• Day 5

Everglades

August 3, 2017 in the United States ⋅ 🌙 29 °C

Danes smo si ogledali Everglades. Cena za enega 42 dolarja. Avtobus zelo udoben. Usnjeni sedeži, leseni pod, rolo na oknih, pravo udobje. Po cca 45 min. vožnje smo se ustavili v Miccosukee Indian Vilage, kjer smo se popeljali z čolnom na propeler skozi močvirje do vasi. Ker ni sezona aligatorjev jih tudi nismo videli. Smo pa videli ogromne kobilice. V muzeju je razstavljeno življenje indijancev, kateri so živeli na tem območju. Žene in možje so demonstrirali dejavnost, kot je šivanje in rezljanje lesa. Sledil je šov z aligatorji. Na prvi pogled nič posebnega kup aligatorjev in animator. Igranje animatorja z aligatorjem pa je bilo na trenutke grozno. Vstavljanje glave in roke v gobec aligatorja... noro. Že samo pihanje aligatorja je bilo wou... Po končanem šovu o eli možnost slikanja z malim aligatorjem, seveda z zalepljenim gobčkom. Pričakuješ, da je na dotik hrapav, vendar a zelo nežno kožo.Bolj pogumni pa so se z podpisom na lastno odgovornost slikali tudi z odraslim Aligatorjem. Za našo družini je bilo to fotografiranje the best. Malo smo se še razgledali naokrog kupili spominek in iz 40 stopinjah smo se vkrcali na prijetno ohlajen avtobus.
    Sledilo je kopanje v atlantiku, ki je nenormalno topel, nato priprava za v mesto na večerjo in prav prijetno utrujeni spat.

• Day 7

Key West

August 5, 2017 in the United States ⋅ ⛅ 32 °C

Izlet v 257 km oddalken Key West. Naj južnejši del Floride. Pravijo, da se lahko z Key Westa vudi na Kubo, kar pa sploh ni res.
    Naša pot se je začela ob 6.45 iz pred hotela in se nadaljevala skozi Miami proti Key Westu. Na krajšem postanku v Key Largo smo imeli zajtrk, seveda tisti, ki je to želel. Dve jajčki v lepinji, pražen krompir in soda stane 8.90 dolarja brez davka in napitnine. Meni osebno se to zdi fulll drago. Seveda smo mi imeli s sabo Lunch box. Po krajšem postanku smo nadaljevali pot. Na avtobusu si se lahko odločil kaj boš v Key Westu počel. Največja ponudba so bili vodni , od snorkanja, vožnje s padalom, vožnja s skuterji,plavanje ... Mi smo se odločili za vožnjo z Trollo po mestu. Cena je bila 25 dolarjev za celi dan. Seveda nas je zanimala Hemingwejeva hiša, iz katere so naredili muzej. Najbolj zanimiv za turiste je nedvomno svetilnik. Kay West ima tudi ogromno barov eden izmed njih je tudi Sloppy Joe's, kjer ti postrežejo z odločno hrano in seveda s pivom in koktejli, ter živi glasbo. Cene pa niso pretirane. Od 4,90 dolarjev naprej, odvisno za kaj se odločiš. Na meniju so cene z davkom, tako da za razliko od Miamia veš koliko boš plačal. Napitnina ni obvezna, seveda pa je to odvisno od vsakega poseznika.
    Key west ima seveda ogromno Marino z veliko bari, v katrih stržejo tudi morske jedi, najbolj zaželene so seveda ostrige, ki so mi bile tudi zelo dobre, cena pa 4 dolarje za pol porcije 6 ostrig.
    Nato še po spominke in proti avtobusu. V 6 urah smo si ogledali veliko znamenitosti in dodali ogromno spominov v naš mozaik potovanj.