Pffff warm maar mooi

July 15, 2017 in Sri Lanka ⋅ ☀️ 20 °C

Vanmorgen uitslapen wekker om 8 uur en om 9 uur weg. Eerst nog een heerlijk ontbijt met fruitshake pannenkoeken en ei toast jam. Toen met onze chauffeur naar polonarawara een groot tempel complex. De rit duurde ongeveer 1.5 uur maar onderweg geniet je van al het moois. Ook zagen we een paar vrachtwagens met olifanten. Deze olifanten gaan naar het festival van kandy. Aangekomen bij polonarawara eerst kaartjes kopen en het museum bezoeken. Daarna op de fiets door verschillende tempels gereden en bezocht. Als je de tempel in wil moeten de schoenen uit. Gelukkig hebben we sokken mee anders hadden we 3de graads brandwonden aan onze voeten. Want wat was het warm vandaag. Bij de tempels ook weinig schaduw dus dat hielp niet erg mee. Maar we hebben genoten. Na al dat moois een late lunch het was al weer 4 uur. Toen terug naar huis. Onderweg nog slippers en bier gehaald en thuis eerst gedoucht en alvast wat spullen gepakt want morgen gaan we weer door. We gaan eerst naar de grot tembels van Dambula en daarna door naar het station voor de trein naar trincomale. We hebben hier erg genoten aardige mensen heerlijk eten en een super mooie omgeving. Tot morgen.Read more