Sightseeing en vuurvliegjes

July 30, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

Vanmorgen uitgeslapen en een grab naar het centrum genomen eerste stop Chinese tempel de oudste van hier. Erg mooi en de jongens hebben heel wat wierrook en wensprenten in de brand gestoken. Daarna nog wat drinken en de volgende Chinese tempel ook erg mooi. Toen wat shoppen en aan de riverside gelopen. Er is ook een erg mooie brug met super uitzicht. Toen nog wat eten en naar huis om even te plonzen en afkoelen. Om 4 uur vertrokken we naar de wetlands om 5 uur op de boot en vrij snel zagen we al kleine dolfijnen die alleen maar daar voorkomen. Toen op neusapen jacht en ja we hebben er heel wat gezien. Maar te ver weg voor een mobiele foto. Toen op krokodillen jacht maar helaas deze niet gezien. Wel supermooi door de mangrove heen. Daarna een authentiek vissersdorp op palen bezocht en daar de zonsondergang gezien. Toen wachten tot het pikken donker was want we gingen vuurvliegjes kijken en ja we hebben ze gezien echt grappig lijkt wel een kerstboom. Toen met een grote schijnwerper schijnen om krokodillen te zien en ja we zagen heel wat ogen opglinsteren. Daarna in het donker terug onder een mooie sterrenhemel. En aan het eind moesten we de boot af en over de drooggevallen bodem terug te lopen lekker modderig. Toen terug en nu wat eten en zo naar bed want morgen vroeg op want we gaan naar bako. Tot dan.Read more