Satellite
Show on map

Hindu dagje

August 6, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 30 °C

Vanmorgen lekker uitgeslapen en ontbeten. Daarna trein naar batu cave genomen en laatste stukje met grab. Daar aangekomen was alles erg mooi. Tempel in stippen op voorhoofd bandje om pols we zijn weer heilig zat. Daarna 272 treden omhoog over een regenboog trap om bij de batu cave te komen. Daarbinnen zijn ook weer tempels en apen. Daarna weer terug en iedereen behalve ik heeft henna genomen. Moest wel even drogen dus maar even wat kleine snacks gehaald. Toen weer met de trein naar China Town waar ook een mooie hindu tempel is deze ook bezocht met muziek en al. Toen weer door naar China shopping street en shop till you drop. Al het geld was op en wij een paar tassen rijker met shirts rugtas laptoptas onderbroeken enz. Daarna door naar de licht fonteinshow met rook. Nou deze viel best tegen dus snel door naar lot10 waar we gisteren ook heerlijk hebben gegeten en vandaag weer. Toen naar huis gelopen en genoten van de drukte op straat. Morgen weer door. Tot danRead more

e homann

Gezegend dagje

8/6/19Reply
    e homann

Hadden jullie nog geen onderbroeken genoeg???Voor morgen maar weer een hele fijne dag toegewenst 💋❤️💋

8/6/19Reply

Niet alles vertellen wat je mee terug neemt, anders wachten ze jullie op 😉 moeten we al een bedevaart plekje op de geerestein inrichten voor al onze heiligen 🙃

8/7/19Reply