Heerlijk eiland

August 10, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 27 °C

Na heerlijk te hebben uitgeslapen en ontbeten. Gingen we onderweg met de scooter naar Pangkor city. Ik ben geschoren en Emma en Alice een voet massage. Daarna nog wat in de rondte gelopen daar. Erg mooi de haven en visjes die aan het drogen zijn. Daarna door naar een Chinese tempel. Wauw wat mooi. Daar ook nog wat gegeten en gedronken was echt heel mooi. Toen door naar een hindu tempel ook mooi en de jongens moesten met een hele familie op de foto. Daarna lekker touren en bij daddy's Cafe zijn we gestopt voor wat drinken en strand en zee. De golven waren best hoog wel gaaf. Na wat uurtjes ontspanning zijn we thuis gaan douchen en daarna door naar de neushoorn vogel deze worden iedere dag gevoerd hier en komen graag even buurten. Wat een mooie vogels zijn het en er heeft er zelfs 1 uit mijn hand gegeten. Toen door naar Nihal deli waar we heerlijk hebben gegeten van de BBQ lekker vis enz. Toen langzaam terug gelopen en nog wat geshopt en nu rust. En zo alles pakken want morgen gaan we weer door. Dan gaan we naar de Cameron highlands tot dan.Read more