• Day 36

Rondje Cameron highlands

August 12, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 20 °C

Vanmorgen 7:30 op en om 8 uur weg. Snel wat crackers enz bij de 7 eleven gehaald en op weg naar Mossy Forest de weg erheen was al een hele belevenis gaten overal dus flink sturen en hobbelen. Er gingen ook wel erg veel 4*4 auto's omhoog maar we hebben het gered. Eenmaal boven was het echt gaaf er hing mist en het was wat vochtig erg spooky allemaal. De paden waren goed en op de uitkijktoren zag je de wolken mooi bewegen. Daarna weer naar beneden hobbelen en onderweg nog een butterfly farm bezocht met mooie vlinders en ook nog wat reptielen enz. Toe naar de old smokehouse te gaan voor een afternoon tea. Echt een oud koloniaal Engels huis met dezelfde sfeer. 19 jaar geleden waren we hier ook echt leuk om terug te zien. Het eten was top. Toen naar een thee fabriek maar het is een vakantie week hier dus volle bak file en mega druk. Bij de theefabriek was het ook te druk. Even snel wat foto's maken. De fabriek was dicht. Toen maar de rustige kant op en op zoek naar de orang Asli stammen. Dit zijn de oorspronkelijke bewoners van dit gebied. We hebben 2 dorpen bezocht erg leuk. Toen weer door naar boh thee ook erg mooi en wat rustiger gelukkig. Daar naar het uitzicht punt gelopen en dat was mooi. Ook een koppie thee gedronken met taart. Toen naar huis en daarna uit eten bij de Mossy Forest Cafe lekker een hamburger toen nog 2 marktjes en nu rust en spullen pakken want morgen gaan we naar penang toe. Tot dan.Read more