Penang op de fiets

August 14, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Vanmorgen ontbijt heerlijk grab naar centrum top fiets gehuurd een tandem met dakje. Eerst op zoek naar streetart. Erg grappig en mooi. Toen Chinese tempel erg leuk. Mega kaars aangestoken rookte lekker. Toen dorst wij naar minimarkt voor cola enz hadden ze daar puppy's te leuk. Toen weer fietsen en zijn we even in little India gestopt voor airco met Naan brood. Na afgekoeld te zijn rondje zee front. En ook nog naar een mansion geweest een mooi oud huis als museum. en toen was de fietshuur over. Even nog wat drinken met taart en door. Onderweg kwamen we doodnormaal een meisje van Emma haar hockey team tegen erg grappig zo maar. Toen naar de Chinezen die op palen wonen beetje toeristisch maar wel leuk. Ook kwam er een klein buitje heerlijk was dat onze eerste bui van de vakantie. Toen door naar huis om even te chillen. Aan het einde van de middag zijn we naar Penang hill gegaan. Je gaat met een cable car omhoog en boven is het uitzicht fantastisch. Ook staat er een moskee en een hindu tempel. Na een tijdje genoten te hebben van de zonsondergang en penang in het donker zijn we naar Fisherman warf gegaan om lekker te eten en on the site een klein biertje. Toen naar huis. Nu alles plat. Morgen gaan we glijden in een waterpark waar de langste glijbaan ter wereld is. Hoop dat die open is horen verschillende berichten. Tot dan.Read more