Dagje scooter

August 18, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 31 °C

Lekker geslapen en nu wel een heerlijk ontbijt en daarna een scooter huren 6 euro per 24 uur past nog net binnen het budget. Eerst tanken daarna richting de skycab de kabelbaan op langkawi. Daar aangekomen hebben we optie b gekocht met time iets 3d en skyrex en de kabelbaan natuurlijk. Erg tof om in een cabine te gaan met 30 graden en geen sneeuw. Het uitzicht is echt fantastisch. Ook hebben we de skybridge gedaan deze is ook erg gaaf met glazen stukken erin dat je zo de diepte inkijkt. Toen weer terug time ding niks aan 3d art erg leuk en gaaf. Skyrex grappig. Daarna nog konijnen geknuffeld ijsje eten drinken eten enz en door naar de seven Wells Waterfall was ff lopen maar echt gaaf om daar te zwemmen. Uitzicht was ook top. Toen weer lekker terug scooteren en even omkleden. En eten bij thirst day erg lekker en aan het strand en wat nog gaver was was een puppy van 6 weken te lief gewoon. Emma mocht er de hele avond mee spelen. En Stijn nog even op de gitaar gespeeld. Daarna nog even laten scheren en nu best laat 23 uur ligt alles hopelijk plat. Morgen de laatste echte dag dus gaan we extra genieten want om eerlijk te zijn willen we echt nog niet naar huis toe. Tot dan.Read more