Hoedspruit

February 7, 2021 in South Africa ⋅ ☁️ 27 °C

Dr Wäg nach Hoedspruit hän mr dur e Krugerpark gnoh und mir hän nomol einiges erläbt. E ganzi Büfflehärde wo über d’Stroos zottlet isch und e Löwin het am Strooserand e Pause gmacht.
    In Hoedspruit sin mr ine Lodge wo e eiges Game Reserve het und e sehr e schöni Ussicht uff d’Drakensberge.
    Mit eme Ranger sin mr am Obe uff e Game Drive. De Nashörner wo si do hän het me allne s’Horn abgnoh. So wärde die Nashörner nit vo Wilderer gjagt und tötet. Isch die einzigi Chance damit d’Nashörner überläbe. Das muess me alli zwei Johr wiederhole do die Hörner nochewachse. Do uff dr Lodge hän sie e Nashorn-Waise Projäkt, sie hän bereits 5 Waise uffzoge und sie könne in d‘Wildnis entloh (au ohni Horn). 3 jungedlichi männlichi Leue sin uns begegnet und me het se bim idunkle ghört brülle um ihres Revier z’vertedige.
    E jungi Leopardin het ihri Beute im Gebüsch gässe, sie het uns agfaucht und isch denn in d’Büsch sich go verstegge. (Het leider nit glängt für es Foti)

In dr nöchi vo Hoedspruit läbt au d’Jessica und dr Richie. The world famous Hippos.
    D’Jessica isch im Johr 2000, während ere grosse Überschwemmig am Blyde River an Land gspüelt worde. Sie isch früsch uff d Wält ko, d’Nabelschnuer no dra und vom viele Wasser vo dr Muetter trennt worde. Am Ufer isch sie vom Ehepaar Jouberts entdeckt worde. Sie hän sie zu sich gnoh und d’Jessica mit Milch uss dr Fläsche uffzoge. Hüt isch sie 21 Johr alt und wohnt bi de Jouberts, au im Huus. Sie hän scho mehreri Türe und Sofas miese ersetze😂.
    Sie läbe am Fluss, so ka d’Jessica ihri Freiheit usläbe und trifft au anderi wildi Hippos. Sie kunnt aber immer wieder zrugg zum ässe.
    12 Johr spöter (2012) isch dr Richie au als kleine waise Hippo zu ihne gstoose. Er isch es Männli und dörf dorum in dr Nacht nit frei umelaufe. Den die wilde männliche Hippos würde ihn töte.
    Am Nomidaag hän mir die 2 troffe zur Teatime. Jessica het aber leider nit könne teilnäh, do sie sich vorere Wuche e Wunde im Muul zuezoge het und e Stück Zahn abbroche isch. Also hän mir dr Roibuschtee mit em Richie teilt.
    Er isch e tolls Erläbnis gsi!

Au vo Hoedspruit us ka me zum Blyde River Canyon. Es isch e 26km lange und 800m tiefe Canyon wo hauptsächlich us Sandstei bestoht. Es isch dr 3. gröschti Canyon uff dr Wält. Wills so viel grägnet het, het me dr obersti Ussichtspunkt nit könne bsueche.
    Aber au vo de „three Rondavales“ isch d Ussicht atemberaubend gsi. Es isch alles sehr grien.
    Bi de“ Bourke‘s Luck Patholes“ kömme 2 Flüss zäme und es bilde sich durch die Wirbel wunderschöni Steiformatione.
    Dr „Lisabon Waterfall“ het sit Johre nüm soviel Wasser gha wie zur Zit. Es isch e wunderschöni Fahrt gsi durch dä Canyon.