Satellite
Show on map
  • Day 4

    Nog kamelen en sandboarding

    July 29, 2023 in Morocco ⋅ 🌙 37 °C

    Vervolg van de kamelendag!

    Hier zijn nog enkele mooie kamelenselfies en foto’s die niet mogen ontbreken.
    Op foto 5 kunt ge zien dat heel de Sahara veel weg heeft van satékruiden, wat me België wel een klein beetje deed missen.

    Na de kamelen konden we sandboarden. Hier was ik al lang benieuwd naar, en
    Ik ga eerlijk zeggen, het was een beetje teleurstellend. De boarden hadden geen bindingen, en het was een pak minder spectaculair dan ik had verwacht. Ook doet de camera de helling van de berg echt geen goed, het ziet er een beetje uit alsof de brug van mariaburg af “boarden” spectaculairder zou zijn.
    Desalniettemin was het wel een grave belevenis om he hebben gesandboard in de Sahara natuurlijk!

    S’avonds was er wat muziek en een feestje en dan gingen we PROBEREN slapen.
    Ik heb geen oog dichtgedaan. Het was 48 graden, ik ben 3 keer moeten gaan douchen om af te koelen. Echt niet winnen.

    Dat was het voor vandaag jujuuuuw
    Read more