Satellite
Show on map
  • Day 4

    Kiyomizu-dera i Jishu

    August 26, 2023 in Japan ⋅ ⛅ 34 °C

    Kolejna atrakcja w 37 stopniach ziuu...
    I znowu kompleks shintobuddystyczny. Łaska wielu bogów zawsze na propsie:)

    Historyjka od Senseia nr 1: Ma zakaz od żony robienia zdjęć w przejściu zakochanych z dziewczynami (więc zrobił sobie ze mną xD)

    Historyjka nr 2: jest tam taras na wysokości plus minus 50m z którego skakali zakochani by udowodnić swoją miłość (75/100 przeżyło.

    Mi udało się tam zostać bohaterem japońskich dzieci: Przed świątynią stoi stojak z kijami i sandałami mnicha Benkaia które można spróbować podnieść/wyciągnąć jako challenge (12kg mniejszy kij dla dzieciaków, 90 większy a sandały nie wiem:()
    Szarpie się z tym kijem ale dupa nie da rady, ze smutkiem wróciłem do Ani i Senseia i mówię:no nie da rady i nie wyciągnę;( podchodzi do nas japoński chłopiec i mówi z podziwem że ja to muszę być silny... Ja nie wiem co się dzieje, a Sensei zdradził triczek: większy kij jest przymocowany do stojaka a ja szarpiąc się z kijem Podnieść stojak na którym stało to wszystko xD
    Read more