Trip to the islands of koh samui

August 6, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Hüt hend mer müse am 7ni im zmorge rum stah damit mer für 15 min no schnell hend chene öppis esse. Nach dem hend mir wieder eusi chline büsli gno nd sind bis zum Schiffssteg gfahre. Det hend mer es chlises boot gno und sind übere uf die chline Inselis wos het. Mir hend dörfe 2 Besichtige uf de erst het mer chene durufgah und eh Lagune besichtige mer het det scho mega wit gse und wil mer nochli förig zit gah hend unds so heiss gsi isch sind mer schnell go bade es isch traumhaft gsi.

Den sind mer am Mittag zu de zweite Insle übere uf em Weg det hi hets zmittag geh. Wo mer det gsi sind hend mer chene uswähle was mer mached mir hend eus dezue entschide das mir uf de höchsti ussichts Punkt ufelaufed das isch öppe 30min gange alles nur stegen und megamSteil also es isch fast scho leitere artig gsi. Aber das strenge ufelaufe het sich glohnt. D Ussicht isch Märli haft gsi. Bim abelaufe hend mer den sogar i de büsch versteckt es paar Affe gse. Wo mer dunne gsi sind hend mer nochli zit gha zum schnorchle aber viel het mer ned gse.
    Den hend mer s Boot zrug wieder gno.