Ab nach Kuala Lumpur

August 12, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt sind mer am 8ti am Morge losgfahre nach Kuala Lumpur. Das isch d Hauptstadt fu Malaysia. Üsi fahrt set ca wieder 4h gah und so wie duruf setts jetzt au durab recht Kurifig si. Wo mer durabgfahre sind hets fast bi jedere kurve 4-10 Strasse Hünd gha. Die hend mer Richtig leid tah. Was ich au glernt han uf dere Busfahrt, es sett dich nie wunderneh was uf de strass lieht... wil meistens isch es eifach nur es Tods Tier. Mir hend demol en öffentliche Bus gha aber mer sind trotzdem die einzige gsi. Zu allem ane no isch euse Busfahrer en zimliche grüssel gsi weni das so derf sege. Er het all 2/3Minutene sin rotzt richtig lut und grussig ufezoge und umenand ghustet.. Alli hend den zimli schnell mol d Music so lut wie möglich id Ohre tah. Einist hend mer en chline zwüschestop gmacht. Det het den de Bunji plötzlich zur überraschig sini Ukulele füre gno und ahfange singe und spiele. Es het richtig guet tönt und het eh mega gmüetlichi Stimmig gmacht.
    Den sind mer witergfahre. Um de Mittag ume sind mer in Kuala Lumpur usgstige und es isch wieder bedütend wermer gsi. Mer sind den is Hotelgloffe und hend chene Ihcheke. Den hend mer natürlich wieder chene d kleider wechsle und hend eus den Grad troffe für de Zmittag. Mir sind in es Ikaufszenter go esse. Am nammitag het jede chene mache was er wil. Mir hend eus dezue entschlosse zum chli go ledele und nachher no in Chinatown z gah. Unglaublich was det alles het! Zum eh abkürzig z neh hend mer es zwüsche gessli gno. Mir hetted das lieber nid gno! Mer hend gse wie imene chline käfig ganz viel hüehner gsi sind und eine eis nach em andere gschlachtet het! Für hüt hani sicher mol Poulefleisch gse... Mir sind den witer und hend no vertig gluegt. Am schluss isch eusne Jungs den plötzlich no in Sinn cho das sie sich de Bart wos sich wachselend i dere ziit (wils z fuul sind zum rasiere) go zrugstutze chend. Also hend mer no en Bsuech gmacht bim Coiffeur.