Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 12

    Tag für sich in Kuala Lumpur

    13 Ogos 2017, Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

    Hüt het jede derfe dah mache was er het welle. D Miriam de Roger und ich hend eus dezue entschlosse das mer in Aquapark gend wo chli usserhalb lit. Mir hend das imene Büro buechet gha nd hend am schluss den gmerkt gha das die eus chli abzocle wend.. Aber nichts das du trotz hend mir de Tag den welle gnüsse! Wo mir det gsi sind hend mer gmerkt das dah ganze eifach nir riesig isch.. Es isch ned nur en Aquapark gsi sonder hets au normali achterbane gha den hets no eh tier welt gha und mer het chene surfe kanu fahre eifach alles mögliche. Mer het sich au no chene abseile lah oder über de park fahre miteme seili und was mer zum schluss no gse hend es het au no Bungee Jumpe gha. Das han ich natürlich müse usprobiere!
    Es isch en sehr erlebnis riche Tag gsi aber leider han ich gar kais Föteli wil mer eusi wert sache alles im Hotel amene sichere ort gla han. I dem park hets fast nur ihhaimischi gha was no speziell gsi isch. Wil ich und d Miriam sind im verglich zu allne andere scho recht liecht bekleidet gsi miteme Bikini sogar au de Roger. Die meiste hend es tshirt ah gha d manne sogar au wen nöd alles lang. Oder wen nöd sogar mit em Kopftuech und allem. Sehr viel sind au mit normale kleider gange was mir nöd so hygienisch gfunde hend...
    Aber es isch en supper lässige Tag gsi.
    Den am Abig sind mer wieder alli zeme go esse und es het richtig ahfah regne. Mer hend alli zeme müse d Rege Jagge uspacke zum go esse z gah. Bi de eine het das ganz lustig usgsee... und ich han gmerkt das mini Rägge jagge nöd emole eh kapputze dra het:D
    Aber defür hets en supper feine Znacht geeh trotzt em Rege! Wo mer zrug cho sind hend mer grad no annere Zeremonie verbi gloffe wo mer hend chene zueluege wied hindus betted und was sie für gebrüch hend das isch au no sehr schön gsi zum zueluege.
    Baca lagi