Satellite
Show on map
  • Day 29

    Fahrt nach Cianjur

    August 30, 2017 in Indonesia ⋅ 🌧 7 °C

    Hüt sind mer mit em Bus uf Cianjur gfahre und leider gahts mer immer nonig ganz so guet... Am morge hend mer ahghalte binere Teaplantage und es isch wieder mega schön gsi. Mer sind chli d Hügeli duruf gloffe und das isch für mich mega streng gsi wil ich chum meh energie han. Aber ich han dobe den d Ussicht glich gnosse. Den hend mer zu eusem führer no i sis Hus derfe zum dete no Tea z drinke. Ich han fu ihm no so zückerli becho wo mega supper gsi sind wil mer chli schwindlig gsi isch. Den sind mer witer gfahre. Zmittag hend mer amene schöne Ort gesse wo ufeme Berg obe gsi isch und mer hend eh mega ussicht durab gha. Am Namitag sind mer den in Cianjur ahcho und den sind mer zerst no ufs Wasser die stadt go ahluege wo uf em Wasser isch. Es isch unglaublich gsi die hend det eif elektrizität und alles und die lebed dete mit Hünd und Chatzte richtig Faszinierend bi eim Hüsli hend mer hi chene dete hend mer au chöne üsi Füess zu de Fisch ihne hebe und die hend ah eus knäbbertlet aber das chützelet mega! Am Abig sind mer den in es Homestay gange. Es isch mega herzig ihgrichtet gsi und mer hend soo masseschläg gha. Echt mega supper die hend au für üs ihheimisches Esse kochet abr ich han praktisch kai Hunger gha. Mir hend sogar no en Pingpongtisch gha ich han mich sochli gfühlt wie imene skilager oder Klasselager frühner. Am abig hend mer den sogar nochli Kartespieli gspielt es isch mega supper gsi.Read more