Satellite
Show on map
  • Day 32

    Tag in Yogyakarta

    September 2, 2017 in Indonesia ⋅ 🌙 23 °C

    Hüt hend die wo hend welle d Tempel go Besichtige. Ich bin eine go besichtige und zwar de grösti hindu Tempel fu de Welt. Es isch absolut supper gsi. Aber mer hend meh als 200stege müse duruf und wieder durab laufe. Das isch sehr streng für mi gsi wili sit meh als 1nere wuche praktisch nüt esse chan und au Praktisch nix bi mirphalte chan. Mir hend no en Guid gha wo eus viel sache verzellt het über die verschidene Budas über dene ihri Hand haltig und vieles meh. Mer hend natürlich au wieder sehr viel Föteli müse mache mit de Ihheimische. Und so isch den de Morge scho ume gsi. Am mittag hend sich es paar dezue entschide as gliche Ort wie gester abig go Esse. Wil mir s esse dete so supper gfunde hend. I mage immer nonig so viel esse aber wenschon hani jetzt mol eppis normals zum esse bstellt. Am nammitag bin ich den nochli eleige de lädeli entlang und es het eh hufe wunderschöni sache gha. Nach dem ich wieder zrug gsi bin bini nomol chli an Pool üsi hitzi go gnüsse wo mir momentan hend. Am abig sind mer den mol in es Anders restaurant det hend mer au chene Billard spiele und mer hend den so euse abig nochli usklinge loh.Read more