• Day 14

Zion Canyon naar Las Vegas

August 2, 2022 in the United States ⋅ 🌙 28 °C

De dag (eigenlijk is dit al gisteren) begon met een valse start: de parking bij Zion National Park stond vol dus keerden we terug om te parkeren bij ons hotel. Daarna namen we een bus, en nog één in het park.
    Eindelijk kwamen we toe en konden we aan de trail beginnen.
    We deden de Lower, Middle, Upper Emerald Pool Trail die naar watervallen leiden en een klein stukje van de Riverside Walk.

Gisteren, of eigenlijk eergisteren stonden de chipmunks in de kijker (ja, die bestaan echt!), vandaag de squirrels.

Na de trails die samen ca. 11.000 stappen vormen, vatten we onze trip naar Las Vegas aan. We aten een picnic bij onze stop in St George, de Utah Temple.

Daarna was het nog 2u tegen dat we aankwamen in Las Vegas.

Na ons heel indrukwekkende hotel te hebben bekeken, hebben we het 1ste deel van de Strip bekeken, waaronder een vulkaanuitbarsting, een show met water en fonteinen, een namaak van Venetië...

De stappenteller vandaag zegt 28.000 stappen, dus dat kan wel tellen!

P.S. Door lang door de Strip te wandelen is deze post pas geplaatst de dag erna, want ja, het was nou eenmaal na 00:00 tegen dat we in het hotel terug waren.