• Day 20

Alcatraz en San Francisco

August 8, 2022 in the United States ⋅ 🌧 17 °C

Deze dag begon met een bezoek aan Alcatraz, een gevangenis op een eiland. Maar.... Het is niet enkel een gevangenis, er zijn ook huizen, industriegebouwen...

Zeer indrukwekkend om te zien en toch nog steeds moeilijk om voor te stellen hoe het eraan toe gaat met 200 gevangenen 🤔

Na een snelle hap zijn we teruggekeerd naar de gezellige pier 39, ook bekend als Fisherman's Wharf. Aangezien we een hele namiddag vrij hadden, wandelden we gewoon een beetje rond. Zo kwamen we het Musée Mécanique tegen met een speciale spiegel, oude spelkasten zoals flipperkasten. We namen een aperitiefje en wandelden weer eens verder naar kledingwinkels die op 30 min wandelen lagen. Ons avondmaal brachten we door in de Burger King, en daarna op naar het hotel om nog een spelletje te spelen.

Het was vandaag ook de dag van het morsen: enkel papa slaagde erin om NIET te morsen op kleren 🤭

Morgen is het: bye SF, hello Monterey!