• Day 26

Bye bye USA

August 14, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

De laatste post op Amerikaanse grond is een feit: we zijn in LAX, de luchthaven van Los Angeles.

Deze voormiddag hebben we nog maximaal genoten van de gezellige zwembadruimte om dan onze huurauto (Chrysler Pacifica) voor een laatste keer te vullen en het hotel achter ons te laten.

Eerst nog koelbox afgeven aan een dakloze en dan onze laatste rit in de VS.

We zijn heel dankbaar voor deze reis: alles wat we wilden doen, hebben we kunnen doen én meer. Het weer zat mee en we hebben volop genoten van onze quality family time. Eerlijkheid gebied ons wel dat het deugd zal doen om weer niet allemaal samen in dezelfde kamer te moeten slapen 😉.

Ons vliegtuig staat klaar, we hebben onze plaatsen gevonden, dus moeten we afsluiten.

We maken ons klaar voor een vlucht van 10h40.

America, you were great!

Nog een laatste post eens we terug in België zijn en dan zit deze verslaggeving via de Penguins erop (met dank aan Ilse en co, want dankzij hen hebben we dit platform ontdekt).