Satellite
Show on map
  • Day 2

    Dansen, dansen, dansen!

    April 8, 2023 in Belgium ⋅ ⛅ 10 °C

    Of er veel gesplashed gaat worden in deze Viva Easter Splash edition is nog maar de vraag met dit weer, maar om toch wat in het thema te blijven een passend topje aangetrokken voor de eerste social. Dj Joe NiceLife was ook van de partij en zag dat het goed was. Thema voor de party gisterenavond was Streetwear, dus ik heb iets beige aangedaan wat ik ook wel eens op straat zou dragen (wss niet helemaal wat ze bedoelden, maar ja, als het mij uitkomt, wil ik mijn age wel een beetje acten ipv er als een skater uit te zien). Vandaag flink het ontbijt meegepikt om 8uur. En kijk wat een luxe: zoveel zuivelproducten! Leve de hotels met Nederlandse roots! Om 13u was het dan tijd voor workshops, les met andere woorden! Eerst uurtje Jojo en Jenny, en dan twee uur Dorian, rising star, en Dawou! Voor de niet-kenners (iedereen dus: variant van kizomba, met veel schokjes). En dan weer social (oefenmoment), eten (croque Hawaï 😋), dutje en party. That's kizomba festival life! 😀Read more