Satellite
Show on map
  • Day 2

    Jsme tady!

    September 8, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

    V 15:55 jsme opouštěli Prahu směr Dubai, cesta jak se předpokládalo byla hladká a přijemná. Dokonce jsem vedle sebe nikoho neměla, tak jsem se krásně roztahovala :D Pití i jídlo super! Dala jsem si i panáčka (bayles uz nevedou, maji nejaký jiný likér), ale dobré to bylo.

    S Prahy se mnou letěla ještě druhá Terka, v Dubaji se připojili ještě Karel a Honza. Nejdřív zážitek s nalezením terminálu, protože dubajské letiště je velké a k tomu ještě Gate E,F má na opačné straně. Potřebovali jsme F. Tak jsme se výtahy, vlakem a pomocí cedulí dostali až ke kontrole, která zrovna probíhala a spoustu lidí chodilo proti nám, ale! Nad jejich hlavami byla cedule s šipkou s naším Gatem, co teď? No zeptali jsme se jak dál a ukázali že máme kontrolou projít naopak :D tak jsme tedy šly.

    Z Dubaje jsme letěli s Flydubai, výhodu jsme měli v tom, že jsme dostali jidlo a malé pití, protože jsme letenk kupovali přes Emiráty. Jinak nedostal nikdo nic. Ale nebylo teda vůbec o co stát. Cestu jsme prospali, ale nijak extra :)

    A pak už..... Nepál ... nad mraky koukaly hory, mraky byly jak peřinky a my pomalu klesali dolů. Nejdříve mne přišla SMS, že mne vítají v Iránu, tak jsem se trochu lekla, ale za chvilku už přišla ta správná SMS :)

    Další zábavnou fází byla víza... mějte fotky, máme všichni až na Honzu (ve finále byl první kdo prošel kontrolou), udělal si vse online u pultiku a nemusel řešit x papírů. Po cca 40 minutách tohoto procesu jsme se dostali ven. Přivítali nás tam kluci s tričky s logem ČZU což bylo moc milé. Budou se o nás starat.

    Přesun do hotelu byl hladký a hotel je super!
    Jsou hrozně milí. Dostali jsme přivítání věneček z afrikánů, tradiční nápoj (prý naše becherovka, spíš palenka) a vajíčo v sušeném listu.

    A teď máme odpočinek a večer welcome party, tak dobrou :)
    Read more