• Day 7

Den šestý - 3200m do Manangu 3400m

September 13, 2018 in Nepal ⋅ ⛅ 7 °C

Ráno se budíme do nádherného dne, o to víc, máme výhled na hory a anapurnu číslo III. K snídani dostáváme míchaná vajíčka s mrkví a tibetskou placku s medem, marmeladou nebo kečupem. Po snídani balím, nandaváme šerpům věci a přesouváme se jako celá skupina do Manangu vzdáleného 7 km, čeká nás 2 hodiny chůze (nakonec jsme to dali asi za 1:40h). Cesta byla příjemná a převýšení asi 200m, nejhorší usek byl primo do Manangu cca 500m do cíle. Po cestě jsme viděli nádhery okolí - hory, řeku, přírodu. No bylo to skvělý. Ty vrcholky, sluníčko.....🏔🌞🌲

Počasí se zde mění rychle a tak vychytat tu správnou chvilku je někdy umění. Ale stihli jsme a několikrát. Hlavně, když se nacházíme pod třemi Annapurnami. Přikládám obrázky a mapu.

Hotel máme luxusní, dokonce máme záchody na pokoji a to mi přijde luxus :) sprcha je tu taky teplá, tak to vidim na umytí hlavy. Minimalne vetsina z nás vyprala. Po obědě, kdy byly tentokrát nudle a něco jako rizoto jsme měli 3 hodiny pro sebe. Dali jsme šlofíčka a šli do městečka omrknout, kde co je. Objevili jsme super obchůdek s oblečením, koupila jsem si tam čelenku a Vlasta čepičku oba za 50 Kč/ks! Pecka! Poté jsme dali kávu s yačím mlékem (druh krávy) a poprvé chytili wifi, tak jsme donahráli příspěvky, huraa zase máte nejake info :) a taky fotky, což jsem ráda, aspon máte co závidět :D

V pět hodin jsme šli omrknout místní ledovcové jezero. Cesta byla celkem přiljemná. Kopců je tu dost :) a jezero bylo pěkně, byla to moc hezká procházka.

Po návratu večeře, sprška a šup do postele vstáváme v šest - joga, snidane a smer dalsi cile :)