Satellite
Show on map
  • Day 151

    Ruinas de Copán

    April 2, 2023 in Honduras ⋅ ☀️ 23 °C

    üseri ersti maya ruinä füährt üs uf honduras.
    dr grenzübergang isch wiedrmal 1a.
    am morgä am halbi 4i wärded mir vu üserem shuttle abgholt und eigentli sött d fahrziit nur knapp 6 stund si, aber da hemmer dr rechnig uhni grenzübergang gmacht.
    ich wür sägä nach knapp 12 stund simmer in copan achu inkl. sicher 3.5 stund grenzübergang astu. leider chamä au da wiedr nöd würgli nachävollziäh warum ases so lang gaht.
    aber mir sind ja geduldig wordä 😉
    copán selber isch e chlises herzigs städtli mit touris und viel iheimischä.
    diä iheimische mannä laufed da viel mit cowboy huät und stiefel umä. gseht würgli cool us, as würs da riesigi rinderfarmä gä. gseh hemmer diä aber bis ez nöd.
    d ruinä isch wunderschön und absolut fasziniered. diä eintä sache stammed vu 650 - 800 n. Chr. unglaublich we guät as alles erhaltä isch. a details vu de sklupturä fehlts definitiv au nöd. bis hüt isch immer nunig ganz klar wiä as alles buut wordä isch und wiä genau as d lüt glebt hend. es git e riesigi hyroglyphetreppä, rund 64 stufä voller hyroglyphe über diä gesamti gschicht vu copán absolut einzigartig. mir sind me as nur beeidruckt und das wird ganz sicher nöd diä letschti gsi si.
    das schönä isch das diä wunderschönä aras au da sind. so köhrt me si diä ganz ziit und gseht si au über diä wunderschöni alag flügä. absolut tollä usflug gsi. 😍
    am abed gönned mir üs nuch es billiard i der iheimischä spielhallä. mir werded herzlich empfangä und es stellt sich nach mim 1 sieg au schnell usä für wär as gfäned wird. 😉 leider blibts aber bi dem eintä sieg, aber siegerin der herzen bini glaub trotzdem. 😁 diä iheimischä hend sich definitiv gfreut hemmer vrbi gluägt. üsers hotel isch zum glück au chlei userhalb gsi, weg vu de touris.
    für üs heisst ez wiedrmal sunnä, strand, meer und tauchä😍🧜🏻‍♀️🧜‍♂️
    Read more