Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 185

    Auckland 🌧️🌧️

    6 de mayo de 2023, Nueva Zelanda ⋅ ☁️ 19 °C

    neuseeland begruässt üs leider nöd gad mitem schönstä wetter.
    dr flug daherä isch au eher mässig gsi. mir hend diä ganz ziit turbulänzä ka und sind de defintiv eifach froh gsi womer achu sind. mir sind über datumsgrenzä gflogä und hend ei tag verlorä.
    auckland isch üseri ersti station in neuseeland. mir hend mal es hotel für 1 nacht buäched. us derä eintä nacht sind de 4 wordä. mir hend üs au da zerst mal mösä orientierä und das für jetzt doch defintiv ganz anderä lebä gwöhnä. mir sind irgendwiä immernuch in lateinamerika.

    mir hend en camper gmietet für diä nächstä paar wuchä, womer am sunntig chend gu abholä. mir sind gspannt we das wird. 😁
    sust simmer im kino gsi, sogar zweimal🤣🤣 het üs so gfallä, hemmer gfundä, gümmer doch gad zweimal.
    hend alles möglichä gessä. het natürli e super vielsitigs agebot🤤🤤 und hend es rugby spiel gluägt. alles hemmer nöd vrstande, aber isch super cool gsi. ah und ja inerä art gallery simmer au nu gsi.
    ez simmer aber parad fürä campervan🚐
    Leer más