Satellite
Show on map
  • Day 231

    Walhai 🐋🦈

    June 21, 2023, Indian Ocean ⋅ 🌬 21 °C

    Am ningaloo reef isch walhai saison und diä wend mir natürli au nöd verpassä🐋🦈
    mir hend ja z glück ka, dass mir diä gigante bereits unerwartet in panama gseh hend. 😍
    in westaustraliä isch vu mai bis ca. mitti juli walhai, manta und buckelwal saison.
    d mantas sind das ganzä jahr da, aber i denä münet sinds eifach bsunders viel und diä anderä zwei reised da durä um diä ziit😍
    de walhai isch dr grössti fisch und somit au dr grössti hai🦈, aber absolut ungfährlich. er isch vegi.
    über d walhai selber weiss me nöd so viel, da si immer nur e kurzi ziit us dr tüüfi uftauched und de irgendwänn wieder zruck in diä untüüfä abtauched.
    dur das sinds sehr wenig erforscht. fortpflanzä tuät sich en walhai fruähstens mit 10ni und er cha bis 100ti werde.
    d walhai sind starch gfährdet.
    dr natürlich feind, isch grundsätzlich dr mensch, wänns de walhaiä z nach chend, dr schiffsverkehr oder leider gjagt werded. i de asiatischä länder isch das leider au bi denä tier nuch dr fall. 😥😑
    mir mached e walhai tour wo mir mit inä chend schwimmä, aber natürli druf gachtet wird as mir nöd z nach herä günd und alli reglä befolgt werded. mir mönd jederziit zwingend gnuäg abstand vu ihm ha.
    es isch es absolut hammer erlebnis und mir chend ganzi sechs mal mitemä walhai schwimmä. 😍😍
    drbi hemmer e fotografin, wo vum walhai fotis macht.
    westaustraliä het das einzigä center, wo für erhalt und erfoschrig vum walhai zuäständig isch und d walhai wärded da au gschützt.
    jede walhai het es individuells fleckäbild, was we dr fingerabdruck bi üs isch.
    darum sind fotografe drbi zum usefinde eb der walhai letschts jahr schu da gsi isch etc.
    für üs isch das natürli au super, so gits eimaligi erinnerigsföteli.
    bim zruckfahrä gsehnd mir nu unzähligi mantas womer de au numal is wasser chend, zum si gu beobachtä und au nu unzähligi buckelwal.
    es gumped keinä usä, aber überall gsehnd mir we d buckelwal uftauched und z wasser usäblased.
    en absolut einzigartigä tag gsi. 🤩🥰😍🐋🦈
    Read more