Satellite
Show on map
  • Day 229

    Cape Range Nationalpark 🦇🦘🦅😍

    June 19, 2023 in Australia ⋅ 🌧 23 °C

    für üs gahts ez in nächstä nationalpark.
    plant isch eigentli mal gsi, dass mir zweimal z mitzt im nationalpark übernachted. es het det ganz viel chlini plätz, wod für wenig geld chasch übernachtä.
    mir sind relativ spaht am abed dra gsi, aber sind grundsätzlich drvu usgangä as mir sicher nu en platz gfinded.
    mir sind de extra in hinderstä gfahrä, so dass mir üs vu hindä nach vornä schaffä chend.
    det achu isch de aber uferä tafelä gstandä, me müssi vorreserviärä ups🤫 und das gilt für alli plätz.
    es het churz nachem parkigang es visitor center mit internet ka. also du hesch mitem internet ufd buächigssitä vu de plätz chänä, me nöd.
    mir hend üs ufä weg dethi gmacht und mittlerwilä ischs dunkel. mir gsehnd üserä erstä dingo und dummi känguru wo uf dr strass hogged und ufä sicherä tod warted oder me weiss es nöd. mir halted nebed eim und versuächets weg z schüchä, aber würgli beidruckt ischs nöd. irgendwänn hüpfts de doch mal nu weg😶
    achu bim visitor center merked mir de schnell as alles usbuäched isch. 🙄 und was ez.
    zum glück hets ider nächi vum igang nu ei grossä camping wos genau nu ei platz fri het. im dorf vornä isch au alles usbuächet. mir hend wieder eimal me glück😁 alütä chame mit de notfalltelefon wos da uf de camping het. z büro isch natürli zuä gsi. mir sind sicher mind. zwei stund hi und her gfahrä.

    dr park isch für sini canyons und wünderschönä stränd mit riff bekannt.
    bim heräfahrä mached mir üseri erst wanderig und diä nächstä zwei täg wemmer wanderä und schnorchlä.
    z wetter macht am erstä tag nöd mit und es schiffed dr ganzi tag.
    also entscheided mir üs bewusst drzuä zum nüt mache.
    es isch wahrschindli fast es halbsjahr her, wo mir z letschtmal würgli eifach mal nüt gmacht hend😅 jede tag hemmer üs inä nüs abentür gstürzt und üseri reis voll uskostet. es tuät aber au mal guät.
    am zweitä tag mached mir zwei wanderigä und schnorchled a diversä ort am ningaloo reef. d wanderigä sind super und mir gsehnd mega viel tier😍 unzähligi felskängurus, sogar eis mit baby im bütel😍 Flughünd (achtung kei fledermus viel grösser und vegi) und au bim schnorchlä gsehmmer u viel und e riiiesigä federschwanz-stachelrochen😍 mind. 2 meter. z koralläriff isch da gsund und alles isch intackt. so we mir das wend gseh.
    richtig schönä tag gsi und en absolut einzigartigä park. chli öppis vum grand canyon eifach nu mitemä wunderschönä riff.

    bi der zweitä wanderig simmer öppä 200 M.ü.M gsi und de het ufem gipfel e australieri am telefon zu eim gseit si säged unglaubli höch, sogar höcher as dr adler🦅😂😂 en adler isch under üs durä gflogä. so wit ufä chunt er natürli nöd.
    mir hend so mösä lachä.😁😉
    Read more